Czy można składać zamówienia z odbiorem osobistym?
Tak, proszę wybrać odpowiednią opcję przy finalizacji zamówienia. Po opłaceniu zamówienia oraz otrzymaniu informacji mailowej, informującej o jego skompletowaniu, zapraszamy po odbiór do siedziby firmy, na ul. Chartowo 5. Towar można odbierać w recepcji, w godz. 7.00-18.00.
Czy po złożeniu zamówienia można dokonać w nim zmian?
Jest to zależne od etapu realizacji, na jakim znajduje się zamówienie. Dlatego, aby dokonać zmian, należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży, który chętnie pomoże dodać produkty z koszyka lub je z niego usunąć.
Czy mogę odesłać towar i odstąpić od umowy?
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83, kupujący ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet. Otrzymany towar, wraz z formularzem odstąpienia od umowy, należy odesłać na nasz adres w ciągu 14 dni.
Jak zareklamować wadliwy towar?
Jeśli otrzymany towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony lub niezgodny ze złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Więcej informacji w zakładce Regulamin - Reklamacje.
Jak szybko realizowana jest wysyłka?
W zależności od wybranej formy dostawy, zamówiony towar trafia do Klienta w 3 dni robocze. W okresie przedświątecznym czas ten może ulec wydłużeniu.
Czy za przesyłkę można zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście. Naszym Klientom oferujemy kilka form płatności – jedną z nich jest płatność przy odbiorze dostarczonego towaru.
Jak mogę skorzystać z otrzymanego rabatu?
Aby skorzystać z rabatu, trzeba zalogować się na swoje konto. Otrzymany kod rabatowy należy wpisać w ramce pod wybranymi towarami, a następnie kliknąć przycisk „Zastosuj”.
Jak używać karty podarunkowej do Księgarni STACJONARNEJ?
Szczegółowe informacje można znaleźć na Karcie Podarunkowej oraz w regulaminie karty podarunkowej.